gaaah

Nu känns det på allvar. Nu ligger kontraktet i brevlådan!! Och snart blir man 15000 fattigare.
Snart blire Övik för hela slanten, bokstavligt talat.

Idag har jag jobbat, och mitt på dagen där vid halv ett så är jag ganska säker på att himlen ramlade ner över Nydala. Har aldrig sett något liknande! På tio minuter var det vatten upp till spoilern på Carolines bil! helt sjukt! Enda gången ens har sett något liknande var när jga var i USA och vi åkte bil från FT Lauderdale till orlando, det regnade så mkt att vindrutetorkarna inte hann med att ta allt vatten så vi vart tvungen att stanna.

När jag kom hem fick jag ett fint välkomnande av dolf som började bita mig direkt jag kom in i rummet. Haha han är söt. :P Tur att han inte biter så hårt. :P

Sedan så åkte jag och mamma och plokade lite blåbär. :P Vi plockade ca 8 hekto. Rätt bra ändå med tanke på vad lite blåbär det fanns, alla thailändare har väl plockat alla redan. ;) haha nä, det fanns inga. :P nästan då..

Mamma ska göra blåbärskaka, MUMSIIIIII!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har sett nått liknande en annan gång :P i venedig :)

2009-08-04 @ 12:58:59
Postat av: bec

haha ja, det var nog faktiskt värre. :P Men det var så länge sen. ;D

2009-08-04 @ 17:50:18
URL: http://tykossons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0