Imorrn

Tomorrow, så tänkte jag dra in till umeå.. Dels för att jag ska till ungdomsmottagningen, sedan för att jag måste nog hämta ut mina linser.

Iaf, ikväll så var jag med min Daniel, vi såg på Män som hatar kvinnor. Den var lite av en besvikelse. Eftersem jag har lyssnat på boken, så tyckte jag att det var extremt mkt som var fel och sånt.. MEn jag vet att det inte går att göra precis som i boken. Men vissa delar förstog jag inte varför dom inte gjorde som i boken. Samma sak med senaste harry potter-filmen. Alla som känner mig vet att jag är ngt av ett harry-freak.. Mest böckerna dock. :) Men filmerna också, tills den här senaste. Dom skulle ha delat upp den i två, då hade den blivit så himla mkt bättre tror jag. Tur att dom ska göra det med nästa..

Eftersom jag var så duktig igår och cyklade så långt så unnade jag mig typ ett halvt kilo choklad..... En liten överdrift kanske, emn inte så stor faktiskt.... Men jag älskar choklad! MUMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0