varför Måste man ha en rubrik?

Imorrn blire jobb. Så jag funderar seriöst på att gå och lägga mig nu. :) ska ju upp så tidigt att det är skrämmande. ;) hahah kvartr i sju. Är väl egentligen inte så tidigt. Men om man kollar på hur jag har sovit dom senaste veckorna är det extremt tidigt.

Igår förlängde jag iaf matildas mammas naglar. :) dom vart bra. :P men det tog ganka lång tid. Längre än det tog med dom andr aj gahr gjort. :S Ville väl vara extra noga antar jag. :P

har iaf suttit större delen av dagen och kollat på true blood. Har fastnat för denserien, den är väl iten swkitbra, men den går inte att slita sig från. :P

Ja, nu ursäkter jag för alla stavfel och grejer, men jag orkar inte ändra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0