lalala

ska jobba imorgon... :/


Bara för att jag kan så vill jag göra om mina naglar hela tiden. :P men det är som tråkigt när jag bara kan välja mellan french och glitter..

Hoppas jag får några nya fina geléer till jul. :P har iaf önskat mig det. :P

Var med muttan på stan dag. :P skaffade en julkapp till mama. Och en festtop till migsjälv.

Träffade vicky då också. Blir nog utgäng på fredag eller som jag hellre hoppas på på lördag.  Annars måste jag sova i stan, lämna bilen i stan eller åka buss till jobbet eftersom jag sklutar vid halv 8. alla dom tre alternativen känns jobbiga...



Nu måste jag sovao m jag ska orka gå upp och göra sushi imorgon.. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0