fitta.

har just sett en film med sandra bullock och keanu reeves. Den var söt.

Jag har varit snäll nog mot min kära syster att låte henne ta hem kompisar TROTS det att våra föräldrar sa att hon inte fick det. Sedan så får jag inte vara där jag vill i mitt eget hus! HAde mina kompisar kommit över så hade hon fått vara där.

Och när jag tog hem kompisar så skvallrade hon till mamma och pappa det första hon gjorde, problemet med det var att dom inte har några invändningar mot att mina kompisar kommer över. Det skulle vara lite skillnad om jag ringer mamma och pappa nu. Men som den underbara syster jag är så skvalrar jag inte och tar den jävla skit hon slänger på mig.

TACK HÖRRÖ. vilken jävla tacksamhet för att jag är snäll mot dig. och nu har jga lust att skriva ngt fult ord, men det tänker jag inte göra för då blir det hus i helvete när hon ser det.

(fitta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0