fredag

jaa, nu sitter jag och håller i lille Dolf (brorsans iller).  Han sover. Det är jätteskönt. :P Han är som en liten ängel då.. Snart vaknar han.... då blir han ett monster... :/ Och snart måste jag laga mat.

idag har inte varit så händelserik.. Det regnar och jag låg i sängen och myste med loke och såg på wildfire (min nya passion? im so dorky...) till klockan tolv typ.

Sedan såg jag några avsnitt av 10 things i hate about you. Ja, dom har gjort en serie av filmen. Den är faktiskt rätt bra. :)

nu är jag hungrig, vilket betyder att jagh inte kommer att orka göra mat förrns jagslutar vara hungrig. hihi om typ en halvtimma då..

Kommentarer
Postat av: Cissi

wildfire är asbra juh!!

2009-08-07 @ 22:50:18
URL: http://ceciliatykosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0