woho,

awesome.
Imorrn har jag avverkat sista dagen på autolacken (pappas företag). Har varit där hela veckan och målat och städat och sådant. Idag gjorde vi dt stora jobbet, måla golvet. Tog bara 4 timmar... Det är inget litet golv...

Imorrn blire väl troligtvis vännäsdagarna på kvällen. och som andreas säger.. SUPA. haha.. nä får väl se om något sånt blir, men förhoppningsvis.. :)

Tur att jag ahde jobb på autolacken den här veckan btw.. annarsw hade jag inte haft något jobb alls pga det jävla vädret som inte vill vara fint. men men, då slapp dom ju vara för få på nydala iaf.

har ju dock inte fått tittat på den snygga badvakten 'C' på ett tag. My lord vad jag är geeky, och så har jag en underbar pojkvän. hihi men men.. :P kul att göra HONOM lite avis för en gångs skull.. annars är det jag som är avis.. itne på att han är och tittat på tjejer docl.. men att han är så mkt med sina vänner och inte lika mkt med mig. :/ MEn men, ;P Hade han itne haft några kompisar att vara med hade jag ju inte fått haft tid att spela lite sims....... Har suttit i två timmar och spelat nu.

Sorry nu ska jag sluta. :D

Kommentarer
Postat av: Josefina

hm jag köpte the sims 3 för några veckor sen, men jag tyckte inte att det var nåt speciellt :/ irriterar mig till döds på de långa laddningstiderna! så nu har jag sålt det :) gillar förresten när du skriver långa inlägg. kul att läsa när vi ses så sällan :-))

2009-07-09 @ 22:31:08
Postat av: matilda

btw, jag har jobb till dig en helg, om du vågar slita dig från killen. jag hör av mig. PUSS

2009-07-10 @ 00:41:29
Postat av: bec

work? omg. :p

2009-07-12 @ 23:07:19
URL: http://tykossons.blogg.se/
Postat av: matilda

Jag ska ju på pdol och jag tror dom behöver någon som jobbar under vis-festivalen, Esmeralda är där såklart. nästa torsdag till söndag tror jag, men då sover man ju där ute på holmön.

2009-07-13 @ 14:44:40
URL: http://matildafrisegard.blogg.se/
Postat av: bec

okej, jaa det beror ju på vad det är för väder för är det bra väder måste jag jobba på nydala..

2009-07-13 @ 16:28:16
URL: http://tykossons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0