wöwöw

jaa, i lördags så hade vi födelseagsfest för björn. Sedan åkted vi in till vännäsdagarna. Det var skojj. :) träffade lite nya människor. :P

igå så gick jag, daniel, ingrid och andreas på vännäsdagarna på dagen och shoppade lite. höhö, jag och ingird skaffade oss varsin hennatatuering. haha. Sedan så åkte vi hem till mig och såg Nick and Norahs infinate playlist. :P den va helt ok. :P


Idag har jag varit med daniel och jag såger bara, spela aldrig någon sorts spel med honom. Han är världens sämsta förlorare. Han blev jättesur påä mig för att jag vann marioparty 8 och säger att jag fuskar trota att det är omöjligt att fuska i det spelet... gah               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0