Kvällsbesök.

Detta hädne för ca en halvtimma sen.

Jag satt och spelade sims 3, mamma kommer in genom ytterdörren och skriker; BJÖRN! HELVETE BENGT, TA FRAM BÖSSAN, DET ÄR EN BJÖRNJÄVEL HÄR!!
Då visar det sig att när cissi är på väg hem från bussen så såg hon någonting när hon var vid järnvägen som hon trodde var en soptunna, men som sedan stirrade på henne. Då insåg hon att det var en björn, ingen liten björn heller! Hon ringer till mamma i panik och ber henne hämta henne. Mamma tror ju att Cissi hade sett fel. Men då när mamma närmar sig järnvägen ser hon björnen som springerv mot där Cecilia är, och lägger sig på tutan, björnen springer ut där gamla järnvägsbron gick, där det numera bara är sand ut till ett galler, just innan där cissi står, hon står på andra sidan nya järnvägen, en bit bort. Svårt att beskriva för dom som inte vet hur jag bor.
Men iaf, Mamma plockar in cissi i bilen och då har björnen gårrut på vår väg igen, och mammas bil är  ca 2 meter ifrån den, och hon börjar tuta igen och då springer björnen in på grannens gård.
När pappa hörde det där iaf så tog han fram bössan och satte sig i bilen, han ville ju se den också, bössan bara för säkerhets skull. När han kommer tillbaka har han också sett den och han ska bara springa in och hämta kameran och då förljde jag med, men då såg vi ingen björn...

Jag vill å se björnen!

Så, vi har fått ett kvällsbesök av en björn ikväll.

Saker händer faktiskt i brattby också. ;)


Björnspår ska det vara , men det syns inte så bra. :P

Kommentarer
Postat av: Josefina

haha fan vad coolt! den hade jag velat se! :D

2009-06-02 @ 10:54:16
URL: http://josefinare.blogg.se/
Postat av: Bec

haha jag också. :P

2009-06-02 @ 18:25:47
URL: http://tykossons.blogg.se/
Postat av: ingrid

whoo, Det händer saker i brattby! ;O coolt.

Tur att det gick bra och ingen hund blev anfallen eller något sådant.. framförallt cissi.

2009-06-02 @ 18:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0