Måndag och tisadg

igår, så for jag och hämtade matilda, och jag läste ut Twilight. SWå då var det lite panik när jag hörde att susanne inteh ade andra boken, har nämligen fått låna tredje och fjärde av esmeralda. :D Så hursom ehlst for jag runt i hela vännäs och kollade, ingenting såklart... Kollade om den fanns på något bibliotek i närheten, nej då. Så då bestämde jag mig för att kolla idag om den fanns på copp forum eller ngt, eftersom jag ändå ska till stasn idag, men då tur som jag har så skulle mamma till stan idag och  hon skulle kolla där :P och finns den inte där då måste jag fara på bokia eller nght....

Iaf jag och matilda färgaed hennes hår igår, vi plockade björkris, åt rabarberpaj och spelade Marioparty 8. :P

Nu har loke hoppad upp på ryggstödet på soffan och kräver att jag ska ge honom lite uppmärksamhet, så då får det väl bli så. :)

Peace


Min gullegris. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har alla fyra böckerna om du vill låna :D har läst hela serien två gånger nu ;)stor fanatiker!

2009-06-11 @ 16:45:03
Postat av: Ingrid

ops, glömde skriva vem jag var ;) haha tokigt

Hoppas du hade en trevlig student btw :)

2009-06-11 @ 16:46:38
Postat av: Bec

haha detsamma! ;) har köpt de två först och har lånat de två andra av esmeralda ;) Tänkte köpa dom två andra edan också. :P när jag far till stan nästa gång. :P

2009-06-13 @ 11:38:01
URL: http://tykossons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0