Monday

idag har jag jobbat några timmar sedan åkte jag hem och lade mig och solade en stund och lyssnade på Män som hatr kvinnor. Sedan somnade jag... Sedan vaknade jag, det sved i ansiktet.

Sedan gick jag och lade mig på soffan. Telefonen ringde men jag orkade inte svara...är det viktigt får dom ringa upp. :P

Sedan så kom jag nyss hem från stan. Har varit och sett på bio med daniel, My bloody Valentine 3D. Ganska cool faktiskt :P I en scen är det som om en kula kommer precis rakt mot en. :P asballt.

Imorrn så blire nog bara att ta dfet lugnt.. Eftersom det kommer tydlien inte bli så brs väder. så det blir inge jobb. men det känns ju ganska skönt de me. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0