bilder bilder bilderrrr.

Här kommer lite bilder på mina klänningar som jag tänkte ha på balen och studenten. :D

Detta är då min balklänning som det kanske syns.. Har sytt den aldeles själv. Jag är rätt nöjd faktiskt. :) min gamla slöjdlärare skulle nog bli nöjd också ;)

Försökte mig på en liten snygg pose där.. Ingen direkt fotomodell men... :P
Detta är iaf min studentklänning och mina söta skor. :) klänningen är från Paris, Kate & I och skorna från skopunkten. ;)

Det är inte mitt rum jag fotar i, detta är vårt snygga gästrum. ;) haha

Idag har varit en rätt lame dag... känns nästan som om jag måste gå och lägga mig snart.. haha

peace.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Klänningen blev skit snyggggg

2009-05-04 @ 21:48:18
Postat av: Susanne

Klänningen blev skit snyggggg

2009-05-04 @ 21:48:33
Postat av: Bec

tackar. :D

2009-05-05 @ 12:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0