Fittdag.

Börjar med att jag vaknar kvart i sju och det käns som om jag har ovit i typ två timmar. Alltså, jag är asabasatrött.

Sedan när jag kommer till skolan visar det sig att Ellen och Sanna hade tagit sovmorgon.. Dom hade skickat ett sms, men jag hade inte fått det... Alltså, jag sitter ensam på skolan och kan nästan itne göra någonting.

Jag hade matte. Behövs ingen förklaring varför det sög.

Åkte sedan hem och gick och la mig en stund.. När jag klev upp skulle jag till jobbet och Cissi hade tagit mina jobbskor och gått ut och gått.. Detta resulterade i en töntig skrikkonversation där vi förklarade för varandra varför den andra var dum i huvudet. komiskt nu i efterhand... :P

Kom iaf till jobbet, inga problem iofs.. men det är ju faktiskt jobb. Iaf när jag slutade och skulle fara hem. Sitter i bilen och märker där vid sandåkern något som sitter fast i vindrutetorkaren... EN JÄVLA BÖTER PÅ 500 JÄVLA MAKARONER. Detta för att jag tydligen inte hade mitt tillstånd synligt. JÄVLA FITTLAPPLISA. Detta resulterade iaf till att jag var tvungen att stanna och plocka  in den satans lappjäveln. Sedan så sitter jag och muttrar för mig själv resten av resan hem. Kunde inte ens njuta av min musik.

När jag kom hem viftar jag med lappen för mamma och pappa och börjar sedan gråta hysteriskt ( jag vet jag är töntig). Detta var den jävla pissdagen som kom fram, samt all jävla stress som jag har gått runt och haft under dom här satans veckorna.

Men jag har iag skrivit enn mail till det satans upab och skrivit att jag faktikst har tillstånd att stå där. Och att lapplisan var blind. Kanske inte ordagrant sådär. Men i princip.

Så nu har jag skrivit av mig lite. BAJSDAG. Där kom det sista... BAAAJS..BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS.

Positivt - Josse har fått körkortet idag. :D GRATTIS!! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

men gumsan :( blä hatar dom där dagarna... man känner sig så jävla bajs nere....

2009-05-08 @ 21:14:26
Postat av: Bec

jaa :(

2009-05-08 @ 21:18:09
URL: http://tykossons.blogg.se/
Postat av: matilda

Kan du tänka dig hur det är att vara mig då :) ?

2009-05-08 @ 22:34:51
URL: http://matildafrisegard.blogg.se/
Postat av: Bec

haha jaa, stackars lilla dig. ;)

2009-05-08 @ 23:04:11
URL: http://tykossons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0