Första maj.

Ja, även jag bestämde mig för att skaffa mig en blogg.


Idag har inte varit så jäkla kul.
Blev lite sviken. Orkar dock inte skriva varför. Om någon faktiskt skulle vilja veta så kan denna någon fråga.

Men jag kan säga att jag har varit ledsen iaf.

Igår var jag inte på skolan. Kändes inte så nödvändigt. :) hihi På kvällen så åkte var jag, daniel, Susanne, Samuel, Ingrid, Andreas, Jonte och Moa hemma hos Samuel. Började med att vi grillade en liten stund. :) sedan rökte vi lite vattenpipa. :P Efter detta så spillde jag blåbär på samuels mammas duk.. Har jättemkt skuldkänslor för detta. :(

Efter detta så åkte vi hem till Andreas och spelade lite brännboll en stund och sedan vid typ halv 11 så åkte jag och daniel hem till mig.

Vi hittade en film på tvåan som vi började titta på. Den var jättesöt och jag började råböla i slutet. Sen gick vi och la oss vid typ 1.

Tråkkväll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0