Lördag

Jag har haft världens mysigaste natt. Daniel sov hos mig.. myyyys. ::)

Nu sitter jag hemma hos matilda aldeles ensam. Matilda är på stan och Esmeralde på affären. Mitt enda sällskap är en huund som tycker att jag var elak som kom in i huset utan någon av hennes mattar. ;) Hon skällde på mig i typ 5 minuter. :P sen sprang hon och gömde sig och nu vet jag inte vars hon är. :P

Ikväll ska vi illa fall till O' Learys på "pre-studentskiva", hoppas det blir kul.. har inte varit ute på några månader. Har inte tyckt att det har varit kul att fara till x3m. Har inte festat på länge heller.

Så ikväll taggr viii!! haha.

Hoppas någon kommer snart... Jag e lonely...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0