mjiaos.

Igår var jag som sagt med Matilda. Vi var hemme aho shenne och förfestade med två tjejer vid namn Magda och Elin.
Kände igen Magda från grubbe och Elin från konfan som jag hoppade av. ;)

Iaf vi var på o' learys. Alltså det är ta mej tusan inge kul att gå ut längre. Det är kul första halvtimmen då man dansar, men när man inte får dansa mer då är det bara tråkgit. :)

Idag så har jag varit på kalas för mitt kusinbarn Theo, som till min kusin jörgen då. Min andra kusin har just fått barn, lilla Emma, dom var också dår och snodde lite uppmärksamhet. :) ursöt unge. :)

Kommentarer
Postat av: Josefina

ååååh vad söt hon var! hade ingen aning om att de fått barn igen?? ingen berättar nåt för mig nuförtiden :( :P

2009-05-10 @ 18:56:08
Postat av: bec

Hon kom för några veckor sedan. :P hon somnade i min famn när jag höll i henne! MYS. ;)

2009-05-11 @ 11:06:17
URL: http://tykossons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0