Onsdag

Är dålig på att uppdatera, men det gör ju att folk längtar tills nästa inlägg, elleR?? ;)

Har iaf haft tal idag om en intresasant person och som den daddys little girl jag är så valde jag min käre far. :P Kan även tillägga att just för att jag skulle ha tal så skulle det ju SÅKLART komma upp världens fetaste finne på min haka, ser ut som en häxa.

Igår var jag ledig, extremt skönt, tråkigare är ju att daniel inte kan vara med mig någon gång, när vi har bestämt något så kommer det alltid upp något annat han ska göra...

Har iaf återupptäckt dom gamla godingarna till spel som cake mania och delicious deluxe, så nu sitter jag och nördar dom lite. :D

Nu ska jag nog gå ut i solen en sväng. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0