shoes!

Eftersom vi delade ut våra pengar från vårt företag idag så kände jag mig rik och att jag kunde unna mig ett par skor.. Dom är så fina. :) detta blir nog mina balskor. :P

måh. :]

Kih!

Hoppas jag får bättre sömn inatt än igår.. hade ne hund som låg och snarkade i 120 decibel. serri. SEn är han helt omöjlig och inte vill gå ut heller.. Och jag orkade nte knuffa bort honom från sängen... Så det blev den klassiska kudde under huvudet och kudde över huvudet...

Han ligger dock nu och tjuvsover i min nybäddade säng också den grisen.. Han är så fin att jag inte har hjärta att knuffa ner honom, har ser så ledsen ut då.. :/

Kommentarer
Postat av: matilda

Satan så fina jag måste också inhandla shoes innan mina är borta :)

2009-05-26 @ 10:15:28
URL: http://matildafrisegard.blogg.se/
Postat av: Bec

haha jaa ;D dom har jättesnygga skor på skopunkten nu! :P

2009-05-27 @ 11:28:19
URL: http://tykossons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0