Torsdag.

igår vså hade vi redovisning av projektet.. gick ganska bra. :)

Idag så hade vi en skrivning på den gröna milen.. jag rushade igenom den och skrev så pennan glödde.. hha. :P jag ville med bussen som gick klockan ett men jag hann ändå skriva 7 sidor. :P

Åkte buss hem som sagt. Där träffade jag Alex, han berättade att jonte hade tänkt att ha fest och att jag var en av dom som skulle komma.. detta var nyheter för mig. :P Jonte hade inte checkat om jag skulle komma.. Men jag skulle förmodligen ha sagt ja så. :P Iaf sedan när jag kom hem möttes jag av mamma som körde bil.

Loke var borta och hade varit borta i typ en halvtimma, vilket är konstigt eftersom han itne brukar lämna gården... (Loke är vår jackrusselterrier.) Så då var vi tvungna att leta efter honom.. Tillslut var vi iaf tvungen att ringa polise3n, och dom hade inte hört något.. Då börjadfe jag tro att jag skukle hitta nå slörer på vägen... Så jkag åkte ut och letade igen. Och tillsist så hittade jag honom på andra sidan e12. Han satt och tittade på en tik som satt i sin hundgård... Jävla skithund.

Iaf. Dagen har väl varit sisådär.. :) men vi ska äta grillat så den blir nog perfa tror jag bestämt. :P


Kommentarer
Postat av: matilda

Lite dysse varning faktiskt :) men annars helt ok!

2009-05-07 @ 17:32:28
URL: http://matildafrisegard.blogg.se/
Postat av: Bec

dysse? ;) naglarna gör att det var svårt att skriva ;D

2009-05-07 @ 19:10:19
URL: http://tykossons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0