jobbjobbjobb

Jobbat även idag,  rätt stressigt var det.. :P

En gån idag, stog vid kassan och tog hand om en kund. :P Då hör jag Magnus mumla bakon mig "hmm... i wonder if dis is cold..." Sedan känner jag något kallt i nacken, skriker till lite avb chock, sedan mumlar han igen "hmm, i guesss it was!" två gånger idag gjorde han så... Det tyckte jag var rätt elakt. :/ Ganska skojj dock.. haha

Sedan så åkte jag hem till daniel el´n sväng och hälsade på honom. När jag kom ghem så såg jag ett avsnitt av true  blood. Nu vill jag se ett till, det är spännande!! Men jag måste gå och sova. Annars kommer jag mig alddrig upp imorrn och det är jättemkt som ska göras imorrn !!!

Btw ledsen matilda att jag inte har hört av mig! Men jag skulle nog inte vara ett så rolkigt sällskap efter jobbet då jag stinker lök, som f.y.i luktar svett efter ett tag, och är extremt trött. Men vi ses i helgen! det har jag bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0