blablabla

På jul så fick jag en brödrost och en micro! Score! Samt lite geleer till naglar och så. :P

Har jobbat i princip hela lovet.

Har fått många härligha kommentarer om mig zsjälv tex. när vi var ute på corona och firade matildas födelsedag, då fick jag höra att jag ver det vackraste en kille hade sett och att han var jättekär i mig. :P han träffade mig för fem minuter sedan innan han sa det. :P

Fått några gulliga sms. :D

På nyår var jag med Ingrid, Andreas, Samuel och susanne. :) Det var mysigt, men jag hade önskat att min egen kille hade varit med, så jag hade haft någon att pussa på också..... Men men så är det när killen ska envisas med att fara på nyårsläger i hemavan istället för att vara med sin tjej....

Ikväll blir det avatar. :) och jag vill ha kinamat. Så det blir nog en kinabuffé på eurasia. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0