torsdag?

idag är det torsdag kom jag på.. :P

Imorgon kommer min älskade kusin josefina. Hon ska bo hos mig :P hihi.

Idag har jga haft en jätterolig kund! Hon hade slagit vad om att hon kunde låta sitt hår växa. (hon hade jättekort hår innan) Detta var för två år sedan. :P  Idag kom hon in till mig och ville att jag skulle ta bort det. :P Hon fick 10 000 spänn för att spara ut håret i två år! fatta? :P jag var impad. Hon var skithäftig. Hon var runt 50 bast och hon ville ha en kort frisyr som inte var tantig. :P så¨jag gjorde en kortare version av min egen frisyr. :P  hon vart jättenöjd!

Det var skitkul att ha henne som kund! :P

ikväll ska jag äntligen få se eclipse fr nu har lisa äntligen sett dom två första filmerna. :P ÄNTLIGEN säger jag bara.. har fått vänta i.. hur länge som helst... :P


många :P idag.

:P :P :P

Jag är på ett sådan humör. :P


hihihi


puss


btw så tycker jag att bögmatilda kan komma upp till umeå snart och hälsa på mig.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0