Lalala

Jaa, har som sagt skrivit CV idag. Och jag har nyss fått Super Mario Bors wii av danne. :D

Pratade med mostra mi idag och hon berättade attdet kan bli jobb framöver. Yay lite mer inkomst än vad jag har ny iaf. ;) Som det lät på henne så blir det förmodligen söndagar framöver. Låter baaara bra. :P

Mja, nu ska jag gå och skala lite potatis. :) Ska nog brja fundera på att byta min bloggdesign ja... :)

Glömde meddela att nästa vecka ska vi har egen hårvård för första (egentligen andra men denvi hade räknas nog inte...) gången, i färg. :P så jag vet itne riktgit vad jag ska göra med migg hår. Om jag bara ska lägga in några ljusare slingor.. Men det skulle vara coolt med lite mörka slingor också, men man får väl höra vad Pia säger. :P

Kommentarer
Postat av: Josie

hur ska du göra när du ska leta jobb? ska du gå runt på salonger och ge CV:t i handen? eller ska du mejla, eller hur gör man? :)) vad coolt att man får fixa sitt eget hår också!

2010-03-11 @ 16:32:31
URL: http://thebestjosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0