lallallala

Idag har jag faktiskt för första gången under där här tiden kännt att jag har velat gå hem mitt under en dag..

Men det är bara för att jag är så sjukt trött.. Och nu är jag så jävla less på en uppgift som vi ska göra.. Et jävla collage om jävla permanent.. Eller lockar iaf. Hatar att göra collage, det enda sättet jag är kreativ på är när det gäller hår och naglar inte faaaaaaan kan jag sätta mig ner och göra ett collage som ser okej ut. NEJ DET SER INTE ENS LITE OKEJ UT. helvete, går vi på dagis eller?

jävlahelevte tkshdkfjhskjbnf

Idag har ann kommit tillbaka från sjukdom iaf. Det blir alltid så mkt allvarligare när vi har Ann. Men vi klippte iaf. Har lärt mig hur man ska effilera, mkt viktigt! Sedan så fick vi prova göra folieslingor med balsam. :P


Ikväll börjar Greys anatomy. :P AWESOME. SÅg btw det nya programmet Cougar town med Courtney Cox Arquette, så jäkla bra det var. :P Längtar tills nästa tisdag. :P

Nästa vecka har vi söka jobb dagar på torsdag och fredag så då kommer jag att vara i umeå och söka jobb. :P hoppashoppashoppas. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0