LALLLALALALLA

Jajjamensan nu har jag lite att berätta. :P i tosdags så hade vi egen hårvård i färg. :P Fick lite ljusare och lite rosa slingor.

Igår så hade vi egen hårvård i klippning. :P Såå nu kan jag meddela att jag har blive extremt korthårig. :P Kanske inte extremt.. :P Men extremt för mig Klippte av en 4 dm iaf. :P Lägger in en biild i helgen kanske när jag kommer hem.

Sen så kan jag meddela att lokis har blivit pappa till 5 små liv. :P HUUUUUUUUUUUUR SÖÖÖÖÖÖTA SOM HELST!

omg vad det känns som om det är torsdag idag.. MEn det är det inte så jag får inte fara hem imorgon. :( Men sedan så har jag fått veta att vi är ledig på tosdag nästa vecka så då blir det att åka till fjälls och hälsa på mormor och morfar. :P


Gud vad jag vill köpa skor.. But i aint got no money. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0