Onsdag

Idag har jag haft min första kund! Det var jättekul, även fast jag har varit jätterädd för att göra fel. Men det gick jättebra, jag hade en jättebra kund. När hon kom in så hade hon inget egentligt önskemål.. Hon ville att jag skulle bestämma. Lite jobbigt med första kuden. Men jag bestämde en bra frisyr ;D Oc det blev snyggt. Och så ville hon ha en färg. Men hon hade ne sådan fin färg redan så jag lade bara in en liiite mörkare bottenfärg.

Jag vart helnöjd.

På eftermiddagen så var jag värdinna. Jag serverade kaffe, hjälpte frisörerna och tog hand om kassan. Har haft en smajl på läpparna hela dagen känns det som.. Eller jag har försökt iaf.
Det är så svårt när man konsentrerar sig. Jag kommer på mig själv med att snörpa ihop munnen och stå och puta med den medan jag konsentrerar mig. Måste se ganska kul ut. Så jag ska försöka att lägga av med det. :)

Jag ångrar lite att jag inte tog en bild på min kund.

Hon var så söt för hon ville boka in en ny tid direkt och hon ville ha migi igen men jag sa att det kanske inte blir så. Då vart hon lite besviken. Det var så härligt! Häftig känsla!

Kommentarer
Postat av: Josefina

gud vad häftigt! duktiga becca :D

2010-03-31 @ 23:11:23
URL: http://thebestjosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0