länge sedan sist.

Well well, det var länge sedan jag skrev sist. Men jag kan meddela att vi har planerat lite inför showen  som vi ska göra på torsdag och fredag nästa vecka.

Kommer att bli awesome, i min grupp är det vi som är kortklippta. Vi är mix/trend och kommer att vara det i showen som visar det trendigaste inom frisyrmodet nu då. Vi kommer typ att ha korsetter och korta shorts och sånt. :) Och jag kommer att färga mit hår ännu orangeare och kanske klippa det kortare också.

(måste bara flika in med att jag älskar bredbandsbolagets nya reklam när dom har gjort om alla kända youtubevideor. awesome.)

Idag har varit en jätterolig dag tycker jag iaf. Vi har sett på när ann har haft en liten visning om färg och lite coola showuppsättningar som hon hittade på på plats. Bilder kommer väl förhoppningsvis om jag ids. :)


Nu 'är jag trött.... SOVA, kanske inte nu men sedan kanske. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0