long time no see.

Länge sedan jag skrev. Men jag har iksom inte haft tid med showen och skolan och allt annat.

Men vi har iaf haft vår frisyrshow nu så den som inte har sett mig halvt naken på scenen kommer nog aldrig att få göra det heller :D Kände mig seriöst som en jävla hora med korsett och kortkorta shorts.

Och nu har jag läst josefinas blogg http://thebestjosie.blogg.se och jag dör av nyfikenhet på hennes nya pojkvän! Hoppas att jag kan åka ner dit i sommar. Och ta med mig Danne. :P  Plus att jag vill se hennes nya jag! Saknar dig!

Har varit hemma från skolan igår och idag, har feber och mucho astma, blir andfådd när jag reser mig från soffan liksom. Illa. Men imorgon så ska jag iaf gå till den salong som jag verkligen vill vara på och tjata lite. :) Ska försöka se om jag kan få åtminsone en prkatikplats som kanske leder till en traineeplats. Och sedan får alla jag känner komma och klippa sig hos mig där. :P hihi

hoppashoppashoppas!

Nu börjar det föressten bli allvar det här med att jag och Danne ska flytta ihop. Det känns så jäkla kul! Fast deet kommer bli tomt utan hundar. Men vi funderar faktiskt på att skaffa oss en engelsk bulldogg och kalla den för Nisse. Hihi, dom är så otroligt fulsöta. :P

Har hunnit göra naglar på mig själv idag. Det var ett tag sedan jag hann göra det. Nu ser det inte längre ut som om jag har korvfingrar. :P (som jag anser att det ser ut som när jag ite har naglar...)


Vet att jag lovar bilder, men jag orkar verkligen inte. Kolla facebook för fan ;D Det är ändå ingen jag inte känner som läser min blogg. :)

Kommentarer
Postat av: Josie

jag tycker inte att du såg ut som en jävla hora, du var ju fett snygg gumman! älskar din frippa!



hihi ja vi måste ses i sommar! men grejen är att Johans familj har ett landställe i sollefteå och vi kommer åka upp dit typ i juli tror jag, typ 2 veckor, och det är ju inte så långt ifrån ume! (inte lika långt ifrån som sthlm iaf ;)) så jag tänkte att vi kan göra en utflykt till ume en eller ett par dagar då :) kul förresten att ni ska flytta ihop! vart nånstans? då kanske vi kan komma dit i sommar? ;) jag vet att du kommer tycka om johan förresten, han är riktigt snäll och trygg och underbar. dessutom är han en riktig lantis, han planerar typ att flytta till norrland. jag beskrev erat hus i brattby för honom och det är typ exakt så han vill bo, haha! så jag kanske också blir umebo i framtiden ;) om jag ska flytta någonstans i sverige så ska det vara till ume, palla bo själva i en helt ny stad liksom :P



hoppas det går bra med praktilplatsen sötnos! pusss!

2010-05-28 @ 12:29:20
Postat av: Anonym

Härligt!! Nej sollefteå är ju bara 10 mil ifrån övik. :P har klasskompisar som kommer därifrån. :P Härligt! Vad underbart ;D vi flyttar in till vännäs den 1 juli. :P så då är det ju bara att komma ;D Fast det är en tvåa men ni ryms nog :D

2010-05-28 @ 16:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0