hellu everybody

Wow, vad jag glömmer att  jag har en blogg..

Jag har iaf börjat på en ny salong nu i januari.. :) qlip4you i vännäsby.Det känns mycket bra. :) Lite tråkigt att lämna mina underbara headlineare bara.. Men det är ju som sagt inte slutet. :)

Jag längtar så sjukt mycket till den 4 februari då jag och min bästa kompis Ingrid ska till London en vecka och bara glassa runt. :) Hennes gamla klasskompisar från gymnasiet har flyttat dit så vi ska fara och bo hos dom i utbyte mot varsin godispåse.. ;) hihi

Känns så sjukt kul! vi har än så länge bara bestämt att vi ska fara på Tower of London, jag har ju visserligen redan varit där men hon hade inte det, och jag tyckte att det var så sjukt intressant då så jag kommer nog att tycka det denna gång också. :P Och så blir det såklart utekvällar i London! Min första utgång i en riktig storstad, (stockholm räknas inte... ;)), SJUKT KUL! fick tag i en riktigt billig resa också. :p Och på köpet så får jag träffa min underbara kusin Josefina då vi ska bo hos henne på natten mellan den tredje och fjärde och förhoppningsvis mellan den 8 och den 9 men det har jag inte riktigt kollat med henne.. Dom ska ju dock till kap verde den 9 så hoppas att vi har tur! annars får vi stanna på arlanda en natt. :)

Min chef frågade mig igår om jag hade lust att gå en sminkutbildning med sminket Art Deco i stockholm i slutet av februari, vad svarar man då? MEN SJÄLVKLART så sjukt roligt!! Hon frågade även om jag hade lust att göra månadens Make-over för februari här på salongen, känns riktigt roligt att man får det ansvaret när jag inte ens har jobbat här en månad. :)

holla!


Kommentarer
Postat av: Josefina

Yaaay så kul att ses snart!! flyget går till kap verde kl 05.40 den 9 februari, så det blir nog lite svårt.. men annars kan ni ju bo hos mamma och pappa eller hampus :) kommer du och bor hos oss under sminkutbildningen dåå?? :D

2012-01-10 @ 22:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0