OJOJOJ

Helvetes vad fort tider flyger iväg. Vi har redan gått två veckor! och börjat på en tredje! shit alltså. Det har gått så sjukt fort att man hinner nästan inte med.

Vi har hunnit med så jäkla mkt också. Manuel Rodriugez och Vasiliki Stavrakis var och hälsade på oss första vecka n och visade massa coola grejer!

I förra veckan fick vi börja klippa och lägga upp hår på spolar och så. Och för att inte nänma dom jävla permanentspolarna.

Idag så har vi klippt hela dagen. Hur kul som helst! Råkade dock klippa mig lite i handen, men jag var inte först med att göra det. Och jag gjorde det inte värst heller. :P

Vi har äntligen fått internet.. Så jag sitter på victorias, en av mina lägenhetskompisar, dator och blippar lite.

Tappade bort min kamera i förra veckan, trodde jag, jag hittade den hängandes i mitt skåp idag.. Den hade gömt sig mellan min klippkappa och min färgkappa. Men det kunde lika gärna ha försvunnit på riktigt, för den är ändå trasig den jävla skitkameran. Den ska dra åt helvete!

Helgerna formligen flyger bort när man kommer hem.. Lite tråkigt. :(

Snart fyller jag 20! bäst att ni sponsrar mig lite då! annars blire smisk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad ska man sponsra dig med då på din 20årsdag? :P

2010-02-15 @ 19:10:33
Postat av: bec

money... var det inte självklart? :/ im fucking broke. :( ett presentkort vore ju ba grejt.

2010-02-17 @ 19:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0