åmajgåd...

Alltså, så jävla dum man är ibland alltså...

Jag trodde ju att det var så att man inte behövde pass till england.. Jag trodde fel. Och så har mitt jävla pass gått ut så klart. Och så kom jag på det igår och det tar 5 dagar för det att komma.....

Så jag for till polisen i morse för att göra det. Då frågar jag om det skullle ta fem dagar, och hon ba, jaa det ska ju göra det.. Men vi fick ett papper där det stog att det vars strul där borta...

Ja ba.. SUUUUCK, just my luck... Men hon sa att det är beräknat att komma den tredje.. DVS samma dag som vi ska åka. jaba, jävla skit. Och så måste man hämta ut det personligen, och man kan inte skriva en fullmakt eller något.. Jävla skit. Jag jobbar från 8 till 16.30 och dom har öppet från 8 till tre. Man ba  fuck you..

Hon sa då lite snäsigt, jaa du får ju at ledigt från jobbet för att hämta ut det då.

Grisolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0