:)

Ja, jag var ju som sagt och tränade igår med ingrid :P Vi kollade schemat på gruppträningar och såg att det fanns lediga tider på core. Vi högg. Trodde jag skulle dö, men det gick faktiskt ganska bra. :P Så vi körde en halvtimma core och sedan gick vi ner i gymmet och körde lite maskiner. Är lite besviken över att jag inte har så mycket träningsvärk idag dock :/ Trodde det, har i armarna men inget i magen, jo lite nu när jag känner efter.

Igår iaf så mina två sista kunder jag hade var bröder, och den äldre kom först med mamman och undrade om jag dessutom hade tid med färg :P Det hade jag ju! För då kan jag ju lägga färgen och klippa den andra brodern i verkningstiden :P yay! Askul, det är inte så ofta man får färga killar. :) Han ville iaf bli lila, men jag avrådde och gjorde honom väldigt mörkt violett för att jag tyckte att det skulle passa bättre. :) Blev skitbra och till det en lite rufsig frisyr, asbra blev det. :P

Funderade på igår om jag faktiskt skulle börja skriva dagbok. Det är ju ganska kul att läsa lite om vad man gjorde, tänkte att jag kunde skriva in lite vad jag gjorde med kunder och så.

Har fastnat för dirty dancing cd:n på spotify förresten. Nostalgi som fan, gött. Jag vill också vara med i dirty dancing.. Skulle vilja börja dansa, så sjukt roligt.

kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0