HEJ!

GUD vad jag längtar till London! Mindre än en månad kvar nu, kommer bli fuckng awesome!

Tänkte byta header snart men jag vet inte riktigt hur man gör så tänkte nog kanske roa mig med det ikväll. Typ.

Tänkte förresten skriva lite om fjällresan vi gjorde på trettonhelgen. :) Jag var ju dyngsjuk! Men daniel ville prompt åka ändå.. så så blev det, Min mormor och morfar har ju stuga uppe i västra stornäs som ligger ca 2 mil från Klimpfjäll, världens guldläga måste jag säga!

Men iaf, vi åkte upp och Danne drog skotern och som tur var så hade vi fått låna min pappas bil en L200, fett najs med fyrhjulsdrift må ja säga, Andreas och Ingrid (våra bästa kompisar) åkte upp kvällen innan vi gjorde och blev tvungen att få hjälp av plogbilen upp för en backe.. :) Dom har stuga precis rakt över vägen från min. :P

Det var sjukt trevligt, även fast jag var sjuk och mest låg inne och tittade på tv hela helgen. Men jag orkade iaf vara med på kvällen en liten stund när vi satt framför brasan och grillade Ingrids gomackor! (hon har ett mackjärn man kan he över elden, så har hon nå smet som man kladdar i mackorna och det blir tamejfan gudomligt gott!)

vi hade även med oss min lilla älskling Ymer som är mamma och pappas (fortfarande min även fast jag har flyttat hemifrån.. :)) en lite jack russel, världens finaste, och vi var iaf tvungen att skynda oss hem så att han kunde para sig med min mosters tik. :P Små puppies till våren! Eftersom Ymers fader Loke inte riktigt kände att han var på G så tog Ymer över.. Haha.

Idag så ska jag och min nya chef Ulrika iaf fara och shoppa nya saxar och lite de å sånt till mig :D loving it!

Harehej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0