ja, lite fail på nya headern men...

syntes inte så bra men panikgjorde den på två min. :P kanske fixar till det sedan. Elelr kanske inte.. Får väl se om jag ids. :P

jag har iaf fått biljetter nu från jobbet till sthlm den 22-25 mars. :P Då ska vi först på sminkkurs på fredagen den 23 :P och resten av helgen så ska jag spendera med min underbara kusin josefajna. :)

Gud så bra jag trivs här på nya jobbet förresten! :D

Hjälpte chefen igår med att färga botten, klippa och sätta in lite löshår. :P gick asbra ba. :)

Gjorde ju förresten en makeover på min kära syster inför februari månads "månadens makeover" här på jobbet som publiceras på vår hemsia www.qlip4you.se den första februari och jag måste säga att jag blev så sjukt nöjd med mitt arbete, det var så sjukt fint! Och så tycker jag att det är så jäkla roligt att få äran eller vad man ska säg redan första månaden jag jobbar här. :)

Och så tycker jag att det är så himl kul att jag blev  tillfrågad om jag ville följa med till sthlm på sminkkurs och även på en färgkurs här i umeå i mars!! Ska bli så kul! :) ett annat plus är att jag inte kort går in på min sista nivå på min utbildning vilket betyder högra lön, yay! :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0