Ooooonsdag :)



Jag har tisdag idag... Helt dagavild och har varit hela veckan.. :)
Har messat lite med Josefina idag! GUUUD vad jag längtar tills vi ses även fast det bara blir en lite snabbis! saknar henne så jävla mycket, önskar verkligen so frikkin bad att hon och johan flyttar upp hit. :P

Undra om man ska ge sig på att baka något ikväll? Är så sjukt gottasugen idag av någon konstig anledning. Känner förresten att det går sjukt mycket mindre pengar nu när jag inte jobbar i stan längre där alla frestelser finns.. :P dock önskar jag verkligen att jag fick shoppa loss! Men det sparar jag till london. Känner mig så sjukt duktig som har lyckats sprara typ 3000 i månaden på min lilla skitlärlingslön sedan i september. :P

Jo jag är, by the way, sjukt rödhårig nu för tiden och håller även lita halvambitiöst på att spara ut håret också.. Får väl se hur länge det håller med tanke på hur bra jag trivs i krot hår.. Men börjar sakna att man inte kan sätta upp det längre. :P

Kjam.... :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0