yay!

omajgod yes! Fick sms från polisen imorse som sa att mitt pass var klart! JABA YAAAAAAAAAAAY!!!111 :P
Sov hos mor och far inatt eftersom jag jobbade till åtta igår och började halv tio idag känns det som onödigt att fara hem i  några timmar bara.. Men iaf, blev väckt av smset så jag hoppade upp från sängen och sprang ner till mamma och ba MAAAAMMAAAAA VEEEEEET DUUUUU?!?!?!?!?!?!?! MITTT PASS ÄR KLAAAAART!
svaret; ...vad braa då.....  Väldigt sömndrucket. :P Väckte henne genom att 4 hundar + en 21-årig dotter hoppar på henne.. :P
Nämen jag är så sjukt glad att det kom tidigare än vad som var sagt, det skulle komma på fredag vilket är samma dag som när vi ska fara.. Känns asbra. :P
Så ikväll ska jag klippa Andreas och så ska jag färga mitt hår. Tänkte bleka upp det litegrann och sedan lägga en bottenfärg och sedan en toning på alltihop som heter Color gloss Red Spark från schwarzkopf, det blir så sjukt röd att det är inte klokt.. :P vilket är vad jag vill vara. :P Tycker att jag är lite  för mörkt röd nu.. :) Därav blekningen, vilket gör att färgen man lägger på efter blir mycket mer intensiv.
Hade en permanent idag, alltså, jag tycker ju att det är roligt att göra permanenter.. Iaf när folk inte har så jävla mycket hår så det inte tar tre timmar att rulla upp det på spoljävlarna.
Måste säga att jag blir som lite sugen på pizza när man har umeås och vännäs bästa pizzeria precis över gatan.. Men Självkontroll! Har bara käkat lunch där en gång sedan jag började i december och då tog jag en sallad. Bra gjort!
Skojsigt förresten att blogg.se inte vill ha med enter.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0