ehe

Sitter på jobbet nu och väntar på att få åka hem typ.. :) jag ska nämligen till stockholm ikväll, och imorgon ska jag och min chef på sminkkurs.

Kommer blir sjukt jobbigt att inte på träffa min lilla prins varje dag (Ove) :P

Det går förresten jättebra men lillgrisen. Han är sjukt söt och jäkligt kavat. Men håller sig vid mattes sida när man är ute och kissar. Dock vill han gärna gå in ganska fort. :P Han har som kommit på knepet för att få gå in. Han kissar snabbt som fasiken och springer sedan till dörren. Därför blir han lite less när man vet att det är dags att bajsa.. Vi brukar få gå fram och tillbaka några gånger.....

Men men det ska iaf bli sjukt kul att få bo hos josefina i helgen och få träffa mina stockholmssläktingar. Inte så ofta man får göra det. :) Önskar att jag kunde ta med mig Ove så att alla fick träffa honom och se hur gudomligt söt han är ;) hehehe Stolt matte.. ;)

Man får många kommentarer  när man är ute med honom. Alla tycker att det är så roligt att han heter Ove. :P Det tycker jag också ;) Det är därför han heter Ove.

Oj vad jag tjatar om min sjukt söta hund. Men det är typ runt honom mitt liv cirkulerar för tillfället. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0