Hellu. :)

Ja som sagt så var jag i London i början av februari. Vi hade så sjukt kul!
Jag och Ingrid, min bästa kompis, var ju som sagt där tillsammans. Vi shoppade mycket smått och gott. Favvobutiken vart Primark såklart. Billigt och bra ;) Sedan var vi även och Sighseeade lite T.ex på Tower Of London där vi hade en sjukt bra guide! Han var rolig och verkligen underhållande.
Sedan var vi en dag på Ripley's Believe it on not museumet och kikade runt innan vi for på The Lion King musikalen som för övrigt också var sjukt bra! Det enda dåliga var verkligen att vi höll tamejfan på att frysa ihjäl. Vi hade frysit hela dagen och längtat in i värmen i teatern, nä då sätter dom jävlarna på airconditionern som råkar vara precis baki oss. Jävlar vad kallt det var.
Man kan ju lugnt säga att vi underskattade hur kallt det skulle vara i London, menmen vi överlevde. :)
Vi var även på Gayclub en kväll, dock var det mixed night så det var många olika sorter.. hehe. Det var iaf en scenshow med två killar och en tjej som stod och dansade i typ underkläder.
ingrids kommentar; Den där killen är ju fan mer feminin än vad jag är!
Då får jag reda på att tjejen är en man... Helvetet vilken snygg karl(kvinna).. ;)
Nu är jag iaf hemma och jag och daniel letar lägenhet för fullt i Vännäsby där jag har börjat jobba.
Vi har även hittat en liten Fralla som vi kan hämta på lördag, en liten kille som blir 8 veckor på fredag. :) GU se ja längtar!! vi har redan shoppat alla nödvändiga grejer.. Hundbädden står tom och väntar på dig Ove! ;)
Gud vad irriterande att det inte går att göra stycken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0