aawyiizzzz

Jobbat idag, sedan har vi varit på födelsedagsmiddag för dannes lillebror. Vi käkade på balder, inte heelt fel :)

Imorgon börjar jag klockan 13. :) Skönt! jobbar till klockan åtta. Har mest färgkunder imorgon så dagen kommer nog att gå ganska fort.. Tiden går så jäkla fort nuförtiin.. Tycker som att jag hinner jobba i nån dag sedan är det helt plötsligt helg liksom.

Snart är det sommar känns det som! jag längtar så sjukt mycket till slutet på juli då jag och Danne ska till bulgarien med Josefina och hennes Johan :) En heeel vecka med sool och bad och drinkar ;)

Var och hämtade min uv-lampa hos min kusin i söndags så att jag äntligen kunde prova mitt uv-nagellack som jag beställde från kina. Än så länge känns det bra, har ju iofs bara haft det i en dag. Vanligt nagellack försvinner på en gång eller flagas när man är i vatten så pass mycket som jag är, så jag hoppas på att detta ska hålla lite bättre. I så fall ska jag beställa mer färger. Så här blev resultatet iaf :)


Det var väldigt lätt att applicera, inte som gelen som jag höll på med förut. Det är lite mjukare på nageln än vad gelen är, en sak som bara är positivt eftersom det gärna ville bli sprickor i gelen om man råkade vara lite våldsam. Återkommer med utvärdering ;)

Harehej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0