menjosåattee

Har haft det så jävulskt fullt upp i helgen.. Roligt fullt upp! men som min kollega brukar säga "roligt är också jobbigt". I fredags så var jag hos mina bästa vänner ingrid och andreas och åt årets första grillning. :) gött! Samuel, daniel och björn var också med. Vi både åt och drack gott.

Igår så var jag först på begravning för dannes mormor, sedan direkt på det överraskningfest för min chef.
Vi fick först lära oss att dansa salsa, sedan så åkte vi hem till en av tjejerna och åt middag. Tapas knytis stog på menyn.
Jag åkte väl hem runt tolv.

Och så idag så började jag dagen med att åka in till stan med ove på frallaträff. Jättekul att se honom busa med andra som är likadana. Dom busar på ett helt annat sätt med varandra än vad dom gör med andra hundraser.

Slutsumman blev att nu är jag helt knäckt och har legat och sovit dom senaste två timmarna.


En annan trött individ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0