söndag

Nu har jag äntligenfått mitt överdrag, eller vad man ska kalla det, till min platta! så kan man väl äntligen skriva utan att bryta nacken av sig. Och det är ju lila så klart ;)

Provade ju mitt gelenagellack som jag beställde från samma sida som överdraget. Det var jättebra! jag hade det i en vecka sedan blev jag less och tog bort det så det får klart godkänt ;)

Igår var jag på stan för att uppdatera min garderob litegrann.. är verkligen så jävla less på svart nu. Tycker alltid att jag känner så den här tiden på året. Men nu har jag iaf lyckats få in lite rosa och korall. Köpte även en jättefin jeansdkjorts utan ärmar på hm! verkligen sommar kändes det som. Så bring it on sommar! Nu är jag redo. På tisdag är det valborg, josefina, min kusin, ska vara här! yay! Det ska bli så trevligt. Lite grillning och vin.

kramis


Kommentarer
Postat av: Josefina

Wohoo du har börjat blogga igen! :D jag har en ny bloggadress nu btw, elinjosefina.wordpress.com :)

2013-05-02 @ 18:01:03
URL: http://elinjosefina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0